Κυριακή, 1 Απριλίου 2012

Άσκηση και Διατροφή


Το καλοκαίρι πλησιάζει κι όλους μας ενδιαφέρει η εξωτερική μας εμφάνιση στην παραλία. Για το λόγο αυτό θα πρέπει να προσέξουμε τόσο τη διατροφή όσο και τη φυσική μας κατάσταση.

Δεν είναι τόσο δύσκολο όσο ακούγεται
, ένα ωραίο και καλογυμνασμένο σώμα επιτυγχάνεται εύκολα. Ξεκινώντας από τη διατροφή, η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας νερού, φρούτων και λαχανικών είναι μια καλή αρχή για την επίτευξη του στόχου μας.

Προσοχή, δεν απαιτείται η στέρηση τροφών, αλλά η προσεκτική κατανάλωση τόσο στην ποιότητα όσο και στην ποσότητα. Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε ότι η κατανάλωση τηγανιτών δεν είναι τόσο παχυντική αρκεί να γίνεται δύο φορές το μήνα. Τόσο τα ψητά όσο και τα μαγειρευτά φαγητά έχουν να μας προσφέρουν χρήσιμες θερμίδες αρκεί το μαγείρεμα να γίνεται σωστά, χωρίς την προσθήκη μεγάλης ποσότητας λαδιού και αλατιού.

Απολαυστικό και εξίσου αποτελεσματικό είναι η κατανάλωσηημερησίως δύο φλυτζανιών πράσινου τσαγιού -χωρίς ζάχαρη- στην καταπολέμιση της κυτταρίτιδας και την ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Τώρα όσον αφορά το κομμάτι της δραστηριότητας μία ώρα περπάτημα την ημέρα είναι υπεραρκετό για να έχουμε άμεσα αποτελέσματα. Πολλοί υπαινίσονται ότι ο χρόνος που τους μένει μέσα στην ημέρα από τη δουλειά και τις υποχρεώσεις είναι ελάχιστος, όμως δεν είναι απαραίτητο να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο ή σε κάποια άλλη δραστηριότητα ώστε να αποκτήσουμε καλή φυσική κατάσταση αρκεί ένας περίπατος και κάποια όργανα στο σπίτι όπως βαράκια και λάστιχα που θα μας βοηθήσουν να τονώσουμε το σώμα μας και να νιώσουμε πιο όμορφα με τον εαυτό μας.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι τόσο η διατροφή όσο και η άσκηση βοηθάνε τη ψυχολογική μας κατάσταση. Έπειτα από λίγη γυμναστική και σωστή διατροφή νιώθουμε το σώμα μας ανάλαφρο και αναζωογονημένο.

Γι' αυτούς τους λόγους, κάντε τις απαραίτητες αλλαγές στις καθημερινές σας συνήθειες. Είναι εύκολο. Το καλοκαίρι πλησιάζει.

Βασιλική Κοντοκώστα

Οικονομολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου